Şirkətlər üçün önəmli məsələ - sosial media idarəçiliyi

Hər
hansı bir fəaliyyətlə planı quranda öncə görülməli işlərdən biri də bu layihənin
marketinq tərəfidir. Əgər marketinq işi yoxdursa, PR kampaniyası güclü
olanlarla rəqabət aparmaq mümkün olmayacaq. aparmaqEtiraf etmək lazımdır ki, bu gün Sosial Media
Marketinqinin (SMM) əsas hissəsini sosial şəbəkələr təşkil edir.
Müştəri
hansısa sektorunun xidmətindən yararlanmaq istəyirsə, öncə sosial şəbəkə səhifələrini
axtarır. Paylaşımlar, rəylər həmin xidmət haqqında bizdə müəyyən bir fikir
formalaşdırmış olur. Bu da sosial şəbəkə səhifələrinin idarə edilməsində peşəkar
yanaşma tələb edir. Müştərini yaxşı xidmətdən öncə xoş münasibətlə cəlb etmək mümkündür.
Yaxşı xidmət göstərən çox ola bilər, amma müştəri onlar arasında seçim edərkən,
daha xoş münasibətə üstünlük verəcək.
Hər
hansı xidmət təklif edilirsə, səhifənin reklamı da aparılır. Səhifədə izləyici
sayının çox olması şirkətlərin maraq dairəsində olan məsələdir. Bunun üçün müxtəlif
variantlardan istifadə edirlər. İzləyici sayının çox olması həm də fərqli
münasibətlərə loyal münasibət tələb edir. Anacaq bəzən bunun əksi ilə də
rastlaşırıq. Hansısa şirkətin səhifəsində tənqidi fikir yazılırsa, o rəy dərhal
silinir və ya gizlədilir.
Amma bu,
peşəkar yanaşma tərzi sayıla bilməz. Bəs şirkətlərin sosial şəbəkə səhifələri
necə idarə olunmalıdır? Bu işi kim görməlidir? Müştərilərlə sosial şəbəkə üzərindən
ünsiyyət necə qurulmalıdır?
Qüsursuz və
peşəkar iş üçün...
"YARAT” Müasir İncəsənətMərkəzinin PR direktoru Hökumə Kərimova"Kaspi”yə açıqlamasında bildirdi ki, əvvəllər bir çox hallarda şirkətlərdə
sosial şəbəkə səhifələrinin idarə edilməsi mətbuat katibinin üzərinə düşərdi.
Amma müasir dövrdə qüsursuz və peşəkar iş üçün sosial media üzrə menecerin
olması qaçılmaz məqamdır: "Bəlkə də əvvəllər mətbuat katibləri həm sosial şəbəkə
səhifələrini idarə edir, həm də mətbuatla işləyir, eyni vaxtda davamlı olaraq,
görüşlərdə iştirak edirdilərsə, bu gün bu işlərin hamısının ayrı-ayrılıqda idarə
edilməsi labüddür. Qüsursuz işin ortaya qoyulması üçün hər bir işi peşəkarına həvalə
etmək lazımdır. Bizim təşkilatda sosial medianı idarə edən şəxs PR komandasının
tərkib hissəsindən biridir”.
H.Kərimova
deyir ki, təşkilat olaraq onlar üçün önəmli faktorlardan biri də şirkətin
ünsiyyət kanallarıdır. Hazırda ünsiyyət kanallarından biri də sosial mediadır:
"Bu gün sosial media ictimaiyyətdə böyük rol oynayır. Çünki insanların böyük qismi
sosial media vasitəsilə informasiya almağa çalışır. Bu, bizim üçün önəmli
olduğuna görə, səhifəmiz də peşəkar tərəfindən idarə olunur. Maksimal dərəcədə
sosial şəbəkədə ictimaiyyətlə qurduğumuz ünsiyyətin müsbət səmtdə davam etməsinə
çalışırıq”.
"Heç bir sualın,
rəyin cavabsız qalmamasına çalışırıq”
PR
direktorun sözlərinə görə, sosial şəbəkə səhifələri hər kəsə açıqdır, buna görə
fərqli münasibət, fərdi yanaşmalar ola bilər: "Bunlar normaldır. Biz bu kimi məqamlarda
daha peşəkar yanaşmağa çalışırıq. Eyni zamanda, heç bir sualın, rəyin cavabsız
qalmamasına çalışırıq”.
H.Kərimova
onu da bildirdi ki, səhifələrin idarə olunmasında adi qrammatik yazı
qaydalarından tutmuş fikrin tam, dolğun çatdırılmasına qədər hər bir məsələ
diqqət mərkəzindədir: "Fikrin tam çatdırılması, mesajların düzgün formada
ictimaiyyətə ötürlməsi önəmlidir. Bu baxımdan istənilən bir məlumat, rəy
ictimaiyyətə təqdim olunmamışdan öncə nəzərdən keçirilir”.
PR üzrə mütəxəssis
Vüqar Babanın sözlərinə görə, sosial media idarəçiliyi hədəf auditoriyası ilə
daimi münasibətlər qurmaq, bu auditoriyanın fikirlərini öyrənmək, simpatiyasını
qazanmaq, ona təsir etmək, bir sözlə - hədəf auditoriyasını idarə etmək istəyən
qurumlar üçün vacib vasitədir. Bu, ictimai təşkilatlar üçün sadiq dəstəkçilər,
daha az narazı kütlə, kommersiya qurumları üçün isə müştərinin sadiqliyini və
yeni müştəri bazası qazanmaq deməkdir: "Şirkətlər və təşkilatlar sosial mediada
olub-olmamaq seçimini özləri edirlər. Əgər sosial mediada olmağı seçiblərsə, Sosial
Media İdarəçiliyinin yazılmış və yazılmamış qaydalarına əməl etməlidirlər. Əks
təqdirdə sosial media kommunikasiyaları bu qurumların əleyhinə işləyə bilər”.
"Müştəri nədənsə narazılığını
bildirirsə, bu, şirkətin xeyrinədir”
V.Baba
deyur ki, qurumların sosial media mütəxəssisləri olduqları sosial medianın
istifadəçiləri ilə kreativ vasitələrlə ünsiyyət qura bilsələr daha çox diqqət
çəkərlər: "Hansısa xidmət sahəsi, yaxud məhsul varsa, təbii ki, burada narazı
tərəf də olacaq. İş düzgün qurulubsa, bu narazılıqların sayı az ola bilər, amma
heç olmaması mümkün deyil. Çünki, hər kəsi eyni səviyyədə razı salmağın özü
qeyri-mümkündür. Qurumların sosial media mütəxəssisləri də auditoriyaları ilə
sosial media üzərindən kommunikasiya edərkən, bu amili mütləq nəzərə
almalıdırlar. İlk növbədə başa düşmək lazımdır ki, müştəri nədənsə narazılığını
bildirirsə, bu, şirkətin xeyrinədir. Bir nəfər öz narazılığını yazıbsa, deməli,
bu halla bağlı fikirlərini sizə sosial media üzərindən bildirməyən onlarla
narazı şəxs var. Bu narazılığı vaxtında öyrənmək üçün iri holdinqlər əslində
yüz minlərlə pul xərcləməyə hazırdırlar. Və xərcləyirlər də. Ən ucuzu isə ona
bu narazılığı bildirən sosial media istifadəçisidir. Vaxtında problemi görüb,
düzəltməsinə kömək edir”.
Mütəxəssis
bildirdi ki, neqativ rəylərin səhifədə qalması imic olaraq xoş hal deyil, amma
silinməsi və ya yazan şəxsə səhifə idarəçisi tərəfindən neqativ cavabın
verilməsi isə daha pisdir: "Çünki həm öz müştərini incitmiş olursan, həm də bu
narazı şəxs sizə qarşı daha kütləvi nəsə edə bilər. Çalışmaq lazımdır ki, bu
tip şərhlərə də uyğun cavablar verilsin. Bacarıqlı şirkətlər belə narazılıqları
böyütmədən, danışıqlar yolu ilə həll edir, hətta öz xeyirlərinə belə çevirə
bilirlər”.
Aygün Asimqızı
