• çərşənbə, 14 May, 08:05
  • Baku Bakı 17°C

Yeni elektron xidmətlər hansılardır?

11.05.17 12:30 838
Yeni elektron xidmətlər hansılardır?
İstifadəçilərə təqdim olunan məlumatların tamlığının, həqiqiliyinin, aktuallığının, təhlükəsizliyinin, mühafizəsinin sadə və operativ şəkildə əldə edilməsi imkanlarının təmin olunması məqsədi ilə "Elektron hökümət”in fəaliyyət istiqamətləri genişləndirilməkdə davam etdirilir. İstifadəçinin sorğusuna əsasən məlumatların axtarılmasına və əldə edilməsinə sərf olunan vaxtın maksimum azaldılması, şəxsin yerləşdiyi coğrafi məkandan asılı olmayaraq, ölkənin bütün ərazisində təqdim olunan elektron xidmətlərdən istifadənin mümkünlüyü "Elektron hökümət”in əsas əhəmiyyəti kimi qiymətləndirilir.
Bir neçə dövlət qurumları Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi Məlumat Hesablama Mərkəzinin operatoru olduğu "Elektron hökumət” portalı üzərindən göstərdiyi elektron xidmətlərin sayını artırıb. Portala Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin təqdim etdiyi 3 yeni xidmət inteqrasiya edilib. Bununla da qurumun portal üzərindən göstərdiyi elektron xidmətlərin sayı 21-ə çatdırılıb. Vahid portala inteqrasiya olunan yeni xidmətlər sırasına geodeziya, qravimetriya, fotoqrammetriya, topoqrafiya işlərinin həyata keçirilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu, müxtəliftəyinatlı xəritə və atlasların tərtibatı, nəşri üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu, CİS üçün baza xəritələrinin tərtibi ilə əlaqədar müraciətin və sənədlərin qəbulu daxildir.
"Geodeziya, qravimetriya, fotoqrammetriya, topoqrafiya işlərinin həyata keçirilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu” adlanan xidmət dövlət sifarişi, eləcə də hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən ölkə ərazisində geodeziya, qravimetriya, fotoqrammetriya, topoqrafiya işlərinin həyata keçirilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu qaydalarını müəyyən edir. "Müxtəliftəyinatlı xəritə və atlasların tərtibatı, nəşri üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu” adlanan digər xidmət isə dövlət sifarişi, eləcə də hüquqi və fiziki şəxslər tərəfindən respublika ərazisində müxtəliftəyinatlı xəritə və atlasların tərtibatı, nəşri işlərinin həyata keçirilməsi üçün müraciətin və sənədlərin qəbulu qaydalarını müəyyən edir. "CİS üçün baza xəritələrinin tərtibi ilə əlaqədar müraciətin və sənədlərin qəbulu” adlanan elektron xidmət isə dövlət sifarişi, eləcə də hüquqi və fiziki şəxslərin müraciətləri əsasında ölkə ərazisində dövlət əhəmiyyətli Coğrafi İnformasiya Sistemləri üçün baza xəritələrinin tərtibatı işlərini əhatə edir.
Adları çəkilən hər 3 xidmətdən "Elektron hökumət” portalında qeydiyyatdan keçən istifadəçilər faydalana bilərlər.
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi (ƏƏSMN) tərəfindən elektronlaşdırılaraq iki yeni xidmət təqdim edilib. Yeni xidmətlər "Sığortaolunanın ölümünə dair məlumatın onlayn qəbulu” və "Məcburi dövlət sosial sığortası üzrə hesabatların təqdim edilməsi” adlanır.
İstifadəçilərin ixtiyarına verilən bu xidmətlər ƏƏSMN-nin "Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən konkret sahələr üzrə elektron xidmətlər göstərilməsi Qaydaları” və "Elektron xidmət növlərinin Siyahısı”nın təsdiq edilməsi haqqında Nazirlər Kabinetinin 24 noyabr 2011-ci il tarixli qərarında əks olunan tapşırıqların təmin olunması məqsədi daşıyır. Hər iki xidmətdən istifadə üçün gücləndirilmiş elektron imzadan istifadə edilməlidir. Qeyd edək ki, ƏƏSMN-nin fəaliyyət sahələrinin avtomatlaşdırılması nəticəsində bu sahələr üzrə artıq 28 elektron xidmət əhalinin istifadəsinə verilib. Nəticədə cari ilin ilk rübündə nazirliyin elektron xidmətlərinə müraciətin sayı 2 milyon 623 min 88 olub.
Vergilər Nazirliyi tərəfindən isə 7 elektron xidmət portalda vətəndaşların istifadəsinə verilib. Bunlar bəyannamələrin vergi orqanları tərəfindən hazırlanması və təsdiq edilmək üçün vergi ödəyicilərinə göndərilməsi, Çağrı Mərkəzi vasitəsilə "Sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsi”nin təqdim edilməsi, gəlir və ya mənfəət vergisinin hesabatının verilməsi müddətinin uzadılması barədə ərizələrin qəbulu, fiziki şəxsin vergi uçotundan çıxarılması, asan imza istifadəçi İD-nin dəyişdirilməsi, vergi bəyannamələrinin (sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsi istisna olmaqla), hesabat və vergi öhdəliyinin yaranmaması haqqında arayışların vergi orqanına onlayn təqdim edilməsi, hazır sənəd barədə məlumatın verilməsindən ibarətdir.
Eyni zamanda, inteqrasiya olunan yeni xidmətlərlə yanaşı, istifadəçi rahatlığını təmin etmək məqsədilə qurumun "Elektron hökumət” portalında mövcud olan "Şəxsin imza səlahiyyətləri haqqında məlumat” adlı xidməti çıxarılıb. Bununla da Vergilər Nazirliyinin portal üzərindən təqdim etdiyi elektron xidmətlərinin sayı 65-ə çatıb.
Qeyd edək ki, hazırda müxtəlif qurumlar tərəfindən "Elektron hökumət” portalı üzərindən təqdim olunan elektron xidmətlərin sayı 446-dır.
L.Hüzeynzadə
Bu məqalə "Beynəlxalq Mətbuat Klubu” İctimai Birliyi tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının "Dövlət qurumlarında əhalinin müraciətlərinə baxılması qaydalarının monitorinqi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb.
banner

Oxşar Xəbərlər