Vaxt qızıldır
"Azərbaycanda ödənişli avtomobil yolu olacaq". Bu
barədə açıqlamasında "Azəravtoyol" Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin mətbuat
xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli deyib.Qurum rəsmisi bildirib ki, artıq pullu olacaq yolun
biri müəyyənləşib: "Həmin yol Bakı-Ələt-Astara-İran sərhədi yoludur. Bu
yolun pullu olması ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət etmişik. Hazırda
həmin yolun tikintisi aparılır. Amma bu o demək deyil ki, həmin istiqamətdə
hərəkət edən sürücülər yalnız bu yoldan məcburi istifadə edəcək. Alternativ yol
da olacaq. Hal-hazırda istifadə olunan yol pulsuzdur və bu yol pullu yola
alternativ olacaq. Hazırda həmin yolun vəziyyəti normal deyil. Nəzərdə tutulub
ki, Ələt-Astara-İran sərhədi avtomobil yolunun tikintisi yekunlaşandan sonra
həmin alternativ yol da əsaslı şəkildə yenidən qurulsun. Alternativ yolun
əsaslı tikintisi başa çatandan sonra yeni tikilən Ələt-Astara-İran sərhəddi
yolu pullu ola bilər".
A.Nəcəfli deyir ki, ödənişli yolun kilometri minik
və yük avtomobillərindən asılı olaraq 4-7 qəpik müəyyənləşdiriləcək: "Yeni
yol alternativ yoldan qısa olacaq. Bundan başqa, bu yol kənd, qəsəbə və digər
yaşayış massivindən keçə bilər. Amma həmin ərazidə yol tam qapalı olmalıdır.
Çünki həmin magistral sürət yolu olacaq. Bu yola kənar müdaxilələr də
olmamalıdır. Ola bilsin böyük yaşayış məntəqələrindən hansısa yol bura
birləşsin, amma bu xüsusi təhlükəsizlik şərtləri ilə olacaq. Yolda sürət həddi
hələlik saatda 110 km/saat təklif edilib. Çünki Azərbaycanda avtomobil
yollarında ən yüksək sürət həddi bu qədər müəyyənləşib. Yol istifadəyə
veriləndən sonra bu məsələyə də baxıla bilər".
Qurum rəsmisinin dediyinə görə, həmin yolla
alternativ yol arasında heç bir fərq olmayacaq: "Əslində vaxt və məsafə
baxımından yeni yaradılacaq pullu yol çox sərfəli olacaq. Bu yolun pullu olması
da o qədər nəzərəçarpacaq dərəcədə deyil. Yəni, pulsuz yolda avtomobilin
yanacağı pullu yola nisbətən daha çox sərf ediləcək. Həm sürət həddinə görə,
həm yaşayış məntəqələri ərazisindən keçməklə, eniş-yoxuşlu olmaqla. Həmin
məbləği hesablayanda, pullu yoldan istifadəyə daha çox üstünlük veriləcək. Bu
yol həm də pulsuz yoldan 40 km
qısa olacaq".
A.Nəcəfli qeyd edib ki, gələcəkdə digər ödənişli
yolların da tikilməsi mümkündür: "Məsələn, investor olsa, Quba-Şamaxı yolu
tikilə bilər. Həmin yol Bakıdan keçməklə Qubadan Şamaxıya gedən yoldan 200
kilometr qısa olacaq".
"Azəravtoyol" rəsmisinin sözlərinə görə,
ödənişlərdən əldə edilən gəlir həmin yolun saxlanmasına xərclənəcək.
Bu qərarın nə qədər effektiv olacağını, vətəndaşlar
tərəfindən necə qarşılanacağını öyrənməyə çalışdıq.
Nəqliyyat
üzrə ekspert Elməddin Muradlıdeyir ki, təkcə bizim ölkədə yox, dünyanın bir çox ölkələrində ilklər
birmənalı qarşılanmır. "Ya narazılığa səbəb olur, ya da xoş qarşılanır. Amma bu
yolun pullu olması artıq neçə müddət idi ki, müzakirə olunurdu. Ona görə bu
qərarın həyata keçirilməsi gözlənilən idi. Düşünürəm ki, bu, turizmin inkişafı
baxımından əlverişli bir addımdır. Həmçinin burada bir məcburiyyət də yoxdur.
Heç kimi məcbur etmirlər ki, həmin yoldan istifadə etsin. O yolun alternativi,
yəni pulsuz olanı da var. Amma yeni yol daha rahat, təhlükəsizdir. Burada
məsələ ondan ibarətdir ki, sürücü çox ziyana düşmür. Əgər o, ödəniş edərək bu
yoldan istifadə edirsə, mənzil başına daha tez çataraq yanacağa qənaət etmiş
olur. Yəni bəlkə də pulsuz yolda əlavə benzinə sərf edilən məbləğ, ödənişli yola
verilən puldan daha çox olacaq. Bu sistem bir sıra xarici ölkələrdə çoxdan
mövcuddur. Və çox da gözəl effekt verir. Aeroport yolunda olan kartla ödəniş sistemi yəqin ki, burada da
tətbiq ediləcək. Bu baxımdan düşünürəm ki, müsbət nəticələri olacaq. Xüsusilə
də, alternativ yol kimi sürücülər tərəfindən yaxşı qarşılanacaq”.
Yol
təhlükəsizliyi üzrə ekspert Azər Allahverənov bildirir ki,
ödənişli yollar çoxdan mövcud olan məsələlərdəndir. Bunun həm tərəfdarı, həm də
əleyhinə olanların öz arqumentləri var idi: "Birmənalı demək olmaz ki, cəmiyyət
bunu tam müsbət qarşılayır və ya qəbul etmir. Burada beynəlxalq təcrübədən
istifadə edilir. Çünki indi dünyanın bir çox ölkələrində bu cür ödənişli yollar
var. Həmçinin bu ödənişli yoldan istifadə məcburi deyil. Başqa ölkələrdə
ödənişsiz olan yollar da var. Amma bu zaman sürücü daha çox məsafə qət etməyə,
vaxt itkisinə məruz qalır. İkinci bir məsələ isə budur ki, ödənişsiz yollar da
ödənişli yollar kimi istifadəyə yararlı olmalıdır, diqqətdən kənarda
qalmamalıdır. Yəni insanlar pullu yollardan keçməyə məcbur olmamalıdır. Pulsuz
yollar da kifayət qədər keyfiyyətli, beynəlxalq standartlara cavab verməlidir.
Amma kimsə gedəcəyi yerə daha tez çatmaq, vaxtından səmərəli istifadə etmək
istəyirsə, bu zaman pullu yollardan istifadə edə bilər”.
Günel Azadə