“Sağlam təhsil – sağlam millət: görülmüş işlər, nailiyyətlər və perspektivlər” - Fotolar
Azərbaycan
Tibb Universitetinin (ATU) Tədris Terapevtik Klinikasında "Sağlam təhsil –
sağlam millət: görülmüş işlər, nailiyyətlər və perspektivlər” mövzusunda elmi-praktiki
konfrans keçirilib. Konfransda böyüməkdə olan nəslin sağlamlığının qorunması məsələləri,
bu istiqamətdə görülən maarifçilik tədbirləri müzakirə olunub.
ATU-nun
rektoru, professor Gəray Gəraybəyli qonaqları salamlayaraq bildirib ki, "Sağlam
təhsil - sağlam millət” layihəsi məktəbyaşlı uşaqların inkişafı, maarifləndirilməsi,
təhsili və sağlamlığının qorunması kimi mühüm vəzifələrin həllinə yönəldilib.
Rektor Gəray
Gəraybəyli həmçinin bu cür layihələrin önəmindən də bəhs edib: "Bu günki
konfransımızda çox ciddi və vacib məsələlərdən danışılacaq. XXI əsrdə təhsil
alanların səviyyəsinə diqqət bütün dünyda artmaqdadır. ABŞ, Avropa, MDB, Azərbaycan
alimlərinin tədqiqatları göstərir ki, bir çox faktorların mənfi təsirləri nəticəsində
uşaq və yeniyetmələrin fiziki, psixi inkişafında müəyyən qüsurlar yaranır və bu
da ilk öncə uşağın məktəbli dövrünə təsadüf edir. Buna görə də məhz məktəb şəraitində
uşaqların düzgün inkişafına, düzgün həyat tərzinin formalaşmasına, düzgün
qidalanmasına və s. faktorlara diqqət yetirilməlidir. Azərbaycan
Respublikasının Təhsil İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyasının qarşıya qoyduğu vəzifələri
nəzərə alaraq, 2013-cü ildə Təhsil Nazirliyinin "Sağlam təhsil” layihəsinə
başlanıldı. Bu layihənin əsas məqsədi fiziki və mənəvi sağlam, yüksək savada
malik olan Azərbaycan vətəndaşları yetirmək idi”.
Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Universitetin rektoru, professor Cəfər Cəfərov bildirib ki, Təhsil
Nazirliyi tərəfindən son illər həyata keçirilən layihələr məktəbəqədər, orta,
ali və digər gənc nəslin təhsillə yanaşı tərbiyəsində də böyük rol oynayır: "2014-cü
ildən başlayan bu layihə bugünədək Bakı və Sumqayıtın 35 məktəbinin 116 sinfində
tətbiq olunub. Bu cür layihələrin uğuru ilk növbədə ibtidai sinif müəllimlərindən
asılıdır. Gələcək ibtidai sinif müəllimlərini "Sağlam sinif" layihəsində
iştirak edən siniflərlə tanış etmək üçün ibtidai təhsil fakültəsinin nəzdində
Sağlam Təhsil Pedaqogikası Mərkəzi və sağlam təhsil auditoriyası yaradılıb.
İbtidai sinif müəllimliyi ixtisasında uşaq anatomiyası, fiziologiyası, həyat
bilgisi və onun metodikası, ibtidai təhsilin pedaqogikasının tədrisində məktəblərin
sağlamlığı və sağlam təhsıl texnologiyaları ilə bağlı daha geniş məlumatların
verilməsi nəzərdə tutulub. "Sağlam təhsil-sağlam millət" layihəsinə
uyğun olaraq, pedaqogika kursunun tədrisində pedaqoji valeologiya və
didaktologiyanın əsasları öyrədilir”.
Təhsil
Nazirinin müşaviri Həsən Həsənli bldirib ki, 2014-cü ilin mayında 2500 məktəblinin
diaqnostik qiymətləndirmə aparmaq üçün tibbi monitorinq keçirilib. Ənənəvi
siniflərdə məktəbi bitirən yeniyetmə məzunlar arasında görmə problemi 45 faiz,
qamət pozuntusu isə orta hesabla 50 faiz təşkil edib. Birinci sinifdə təhsil
alan oğlanlar arasında fiziki inkişaf çatışmazlığı 19 faiz, beşinci sinifdə 33
faiz, sonuncu sinifdə isə artıq 40 faiz təşkil edib: "Mütəxəssislərimiz tərəfindən aparılmış monitorinqlərin
statistik təhlilləri də göstərir ki, ənənəvi siniflərlə müqayisədə sağlam təhsil
siniflərində şagirdlərin hər bir istiqamət üzrə nəticələri əhəmiyyətli dərəcədə
yüksəkdir”.
Milli Məclisin
Elm və təhsil komitəsinin sədr müavini, millət vəkili Bəxtiyar Əliyev qeyd edib
ki, sağlam həyat və mühit şagirdlər üçün olduqca vacib məsələdir: "Cəmiyyətin
sağlamlaşdırılması hər bir dövlətin qarşısında duran əsas məsələlərdəndir. Görülən
işin uğuru onun müxtəlif peşə sahiblərini bir arada toplamasından irəli gəlir. Sağlam
mühiti yaratmadan sağlam insanı da yetişdirə bilmərik. Bu məqsədlə layihənin
birinci mərhələsində kiçikyaşlı məktəblilər sağlam təhsilə cəlb edilib. Gələcəkdə
bu sistemin bütün məktəb yaşlı uşaqları əhatə etməsi daha məqsədəuyğun olardı”.
İcbari
Tibbi Sığorta üzrə Dövlət Agentliyinin monitorinq, təhlil və İT şöbəsinin
müdiri İsa Əliyev bildirib ki, icbari
tibbi sığorta sistemində uşaqlar sığorta haqqı ödəməkdən azad olacaqlar
uşaqlara tibb müəssisələrində göstərilən bütün tibbi xidmətlərin xərcləri
agentliyə dövlət tərəfindən ödəniləcək.
Konfransda
çıxış edənlər uşaq və yeniyetmələrin sağlamlığının mühafizəsi və
gigiyenasından, onların sağlamlığının qorunması və məktəblərdə sağlamlığın təşviq
olunmasının əhəmiyyətindən bəhs edib, bu pilot layihənin məktəblilərin
sağlamlığının qorunmasına xidmət etdiyini bildirib və onun gələcəkdə daha da
genişlənməsinə ümid etdiklərini vurğulayıblar.
Qeyd edək
ki, konfransda Uşaq və yeniyetmələrin sağlamlığının mühafizəsi və gigyenası
Elmi-Tədqiqat İnstitutunun direktoru, Rusiya Federasiyası Elmlər Akademiyasının
müxbir üzvü, professor V. Kuçma da iştirak edirdi.
Konfransda
ATU-nun qidalanma gigiyenası kafedrasının müdiri, Dos.
İbrahim Əhmədov, Təhsil Nazirliyinin aparıcı məsləhətçisi, p.ü.f.d. Afət
Süleymanova,AMEA-nın Fəlsəfə institutu, Sosiologiya şöbəsinin müdiri, ə.e.x
Prof.Rəfiqə Əzimova,Uşaq və yeniyetmələrin sağlamlığının mühafizəsi və
gigiyenası ETİ-nun direktoru, REA-nın müxbir üzvü, professor V.R.Kuçma, Respublikanın
baş epidemioloqu, ATU-nun epidemiologiya kafedrasının müdiri Prof.İbadulla
Ağayev, Azərbaycan Tibb Universitetinin dosenti Nigar Süleymanzadə, MTTM,
AMEA-nın dissertantı, sosioloq, Nigar Şahhüseynbəyova, Bakı Dövlət Universitinin
Psixologiya kafedrasının p.ü.f.d. А.Bunyatova, ATU-nun ictamai sağlamlıq və səhiyyənin
təşkili kafedrasının müdiri Prof.Rafiq Çobanov, Azərbaycan Dillər
Universitetinin Psixologiya kafedrasının müəllimi Sevinc Əmirova, Rasional
Inkişaf uğrunda Qadınlar Cəmiyyətinin sədri, Qadınlar üçün Qlobal Fondun Azərbaycan
üzrə nümayəndəsi gender üzrə mütəxəssis Şəhla İsmayıl, 18 nömrəli məktəbin
direktoru, əməkdar müəllim Rəna Süleymanova, 26 nömrəli məktəb, ibtidai sinif
müəllimi, Qabaqcıl təhsil işçisi Qönçə Qasımova, ATU-nun uşaq və yeniyetmələr
gigiyenası kafedrasının dosenti Sədaqət Həsənova , ADPU-nunmüəllimi Xuraman
Nağızadə, ADPU-nun SABAH qruplarının koordinator rəhbəri Lalə Mursəlbəyova, Azərbaycan
Tibb Universitetinin dosenti Zöhrə İsmayılovanın çıxışları dinlənildi.
Ümumilikdə,
elmi-praktik konfransında təxminən 200 nümayəndə, o cümlədən alimlər, müəllimlər,
müxtəlif dövlət qurumların nümayəndələri və məktəb direktorları iştirak ediblər.