Məhsullarımızı bütün dünyaya sərgiləyən virtual məkan
Son
dövrlərdə kiçik, orta və iri sahibkarların ən çox rastlaşdığı problemlərdən
biri də öz məshullarını beynəlxalq arenaya çıxarmaq məsələsi idi. İxrac
problemi hətta bir çoxlarını bazardan sıxışdırıb çıxarırdı. Artıq bununla bağlı
problemlər demək olar ki, geridə qalıb. İndi sahibkar öz məhsulunu çox
asanlıqla ixrac edə bilər. Necə? Yazıda bu məsələlərə aydınlıq gətirdik.
Belə
ki, Azərbaycanda 20 dekabr 2016-cı ildə İqtisadi İslahatların Təhlili və
Kommunikasiya Mərkəzi tərəfindən yaradılan Azexport.az portalı bu sahədə
analoqu olmayan bir layihə kimi tarixə keçdi. Portalın təqdimat mərasimində çıxış edən İİTKM-in
icraçı direktoru Vüsal Qasımlı bildirdi ki, Azexport.az-ın missiyası
Azərbaycan mənşəli mallar haqqında məlumatların təqdim edilməsi və onların
daxili və xarici bazarlarda satışı üçün əlverişli platforma yaradılmasıdır. O, Azexport.az-ın
dünyanın ən populyar elektron satış şəbəkələri ilə inteqrasiya olunaraq,
Azərbaycan mallarını bütün dünyaya sərgilədiyini də qeyd edib. "Dünyanın və
Azərbaycanın aparıcı nəqliyyat-loqistika şirkətləri və ödəmə sistemləri
Azərbaycan mallarının realizasiyası üçün əlverişli şəkildə Azexport.az-a
inteqrasiya olunublar. Mütəmadi yenilənən, istifadəyə rahat, əlçatan,
təhlükəsiz, sürətli, əlverişli, hər yerdə və həmişə olmaqla Azexport.az
vasitəsilə "Made in Azerbaijan" brendi alıcılara yaxınlaşdırılır”.
Saytın
istifadəyə verilməsindən təqribən iki aya yaxın vaxt keçir. Biz də sayta ümumi
baxış keçirərək perspektivləri və problemləri araşdırmağa çalışdıq. Böyük
şirkətlərin sayta marağı nə yerdədir, yeni şirkətlərin cəlb edilməsi
çətindirmi? Saytda öz məhsullarını yerləşdirən şirkətlərin fəaliyyətində hansısa
dəyişiklilər varmı, deyə kiçik bir araşdırma etdik.
Sayta ilkin
baxış zamanı "Səba”, "Gazelli Group”, "Herba Flora”, "Fab”, "AzGranata”, "AstaraÇay”
kimi şirkətlərin məhsulları ilə tanış olduq. Onu da qeyd etmək yerinə düşər ki,
ümumilikdə portalda 11 adda kateqoriya fəaliyyət göstərir. Burada siz
elektronika, metallurgiya, ofis ləvazimatlarından tutmuş, kənd təsərrüfatı
məhsulları, hədiyə, çanta, idman və İT sahəsinə qədər istənilən məhsulu tapa
bilərsiniz. Sayta baxış zamanı məhsulların qiyməti də diqqətimizi cəlb etdi.
Onlardan bir neçəsini sizinlə bölüşmək qərarına gəldik. Məsələn, 10 kq-lıq
Aysun marqarin yağının qiyməti 13 dollardır. İki kq-lıq "Azər-Şəkər” kəllə qəndin
qiyməti 1,75 dollardır. 100 qramlıq "Azərçay”-ın qiyməti isə 0,75 dollardır. Qeyd
etdiyimiz məhsullardan əlavə, istədiyiniz məhsulun qiyməti ilə siz də saytda
çox asanlıqla tanış ola və əldə edə bilərsiniz.
Məhsullar
işərisində daha çox "Azərsun Holdinq”in məhsulları öz bolluğu ilə diqqətimizi
cəlb etdi. Şirkətin xeyli sayda məhsulları portalda təqdim edilir. Biz də işlərin
nə yerdə olduğunu öyrənmək üçün şirkətlə
əlaqə saxlamağa qərar verdik. "Azərsun Holdinq”in
mətbuat xidmətinin rəhbəri Afiq Səfərov bizimlə söhbətində bildirdi ki, portal
ilin ilk satışını Azərbaycanda «Azərçay»la edib: "Artıq
ilk nəticəni görmüşük. Sayt hələ ki fəaliyyətə yeni başlayıb. Azexport.az
portalının fəaliyyətini yüksək qiymətləndiririk və düşünürük ki, bu çoxdan
atılması gərəkən bir addım idi. Ümid edirik ki, bu portalın idarəçilərinin
yerli istehsalçılardan məhsulları haqqında məlumatları mütəmadi tələb etmələri
və portalda yerləşdirmək üçün onları həm
həvəsləndirib, həm də yönləndirmələri müsbət qiymətləndiriləcək. Çünki
sahibarklar da beləcə, başa düşəcəklər ki, istehsal olunan məhsulun dünyaya çıxarılması
lazımdır. Bu baxımdan həm də sahibkar istehsal etdiyi məhsulu da artıq ixrac standartlarına
uyğun buraxmağın vacib olduğunu dərk edəcək. Hesab edirəm ki, bu, çox uğurlu
bir başlanğıcdır. Azexport.az portalı birbaşa "Made in Azərbaycan” brendini təşviq
və təqdim edən bir portaldır. Ümid edirəm və inanıram ki, bundan sonrakı mərhələdə
ixrac imkanları və rəqəmlərinin artımının şahidi olacağıq. Bununla yanaşı,
düşünürəm ki, bu portaldan irəli gələrək kiçik və orta sahibkarlara məhsulun
ixrac edilməsi istiqamətində konsultativ dəstək təqdim olunarsa, daha faydalı
olar. Bununla onlar portalın mahiyyətini daha da yaxşı dərk edə bilərlər”.
Azexport.az portalının meneceri Zaur Qardaşovla portalın mahiyyəti və
imkanları barədə söhbətləşdik. O, görülən
tədbirlərin nəticəsi olaraq sahibkarların portala olan marağının xeyli artdığını
bildirdi: "Əvvəllər qeydiyyatla bağlı biz sahibkarları axtarırdıqsa, indi onlar
bizə özləri müraciət edir, qaynar xətt vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlayırlar.
Biz mərkəzimizdə onları qeyd edir, yaxud telefonla əlaqə saxlayırıq. Hazırda
portala 5000-ə yaxın çeşiddə məhsul təqdim edilib. Onların əksəriyyəti demək olar ki, ixrac yönümlü məhsullardır.
Bununla yanaşı, bu ilin əvvəlindən etibarən
xarici ölkələrdə Azərbaycan məhsullarına olan maraq da xeyli artıb. Bunun əsas səbəblərdən biri də məhz Azexport.az-ın
yeni, beynəlxalq portallar vasitəsilə yaratdığı satış kanalıdır. Həmçinin manatın ucuzlaşması da bizə əlavə dəstək
yaradıb. Çünki hazırda Azərbaycan məhsullarının dollara ekvivalent qiyməti beynəlxalq bazarlarda çox cəlbedici və rəqabətədavamlıdır.
Bütün bunların nəticəsi olaraq sifarişlərimiz xeyli artıb. Həmin sifarişlər iş adamlarına yönləndirilir”.
Z.Qardaşovun sözlərinə görə, xarici portallar vasitəsilə
məhsulun təqdim olunması müsbət nəticə
verib: "Artıq pozitiv siqnallar alırıq. Hazırda xarici ticarət fəaliyyəti ilə
bağlı ötən illərə nisbətən ixrac prosedurları tamamilə şəffaflaşıb, rahatlaşıb
və "Elektron bəyannamə” sistemi tətbiq
edilib. Bütün bunlara baxmayaraq, hesab edirəm ki, ixracatçıların prosedurlarla
bağlı əlavə məlumtlara da ehtiyacı var. Həm Azərbaycan, həm də qarşı tərəfin tələblərinə
vaxtında və düzgün riayət edilərsə, məhsullar gecikmədən və geri qaytarılmadan
hədəflərinə çata bilər. Bütün bu məsələlərlə bağlı yaxın gələcəkdə müəyyən
yeniliklər tətbiq etməyi də planlaşdırırıq”.
Şəbnəm
Mehdizadə