"İnsanın ən böyük rəqibi özüdür" - Fotolar
Tanınmış bəstəkar və söz
yazarı Günel Sərdarqızı uzun müddətdir ki, Türkiyə şou-biznesi ilə çalışır. Onun
yazdığı mahnılar tez bir zamanda hitə çevrilir. "Çapkın kelebek”, "Yok öyle
dünya”, "Təcrübə” adlı mahnıları isə dillər əzbərinə çevrilib. Günel Sərdarqızı
təşkilatçı və prodüser kimi də fəaliyyətini genişləndirib.
O, bəstə və söz daxil
olmaqla mahnının aranjemanı, yüksək səviyyəli klip çəkilişləri, konsert və
televiziya layihələrinin həyata keçirilməsini təşkil edən prodakşnın
rəhbərlərindən biridir. MG adlanan prodakşnda G.Sərdarqızının tərəfdaşı türkiyəli
rejissor və bəstəkarın meneceri Mustafa Sarıkayadır. Bu prodakşn bir neçə ildir
ki, Azərbaycan şou nümayəndələri ilə də əməkdaşlıq edir. Günel artıq konsert və
layihələrini öz prodakşnının adı altında həyata keçirmək istədiyi üçün belə bir
addım atdığını da mətbuata bildirmişdi. İndiyədək layihələrini həmişə fərqli
şirkət və kompaniyaların adı altında həyata keçirib. Belə olan halda, işinin
şaxələndiyini və başqasının adına çıxdığını bildirmişdi.
İndiyədək M.Sarıkaya ilə
reallaşdırdığı layihələr sırasına türkiyəli müğənnilər Özcan Deniz və Mahsun
Kırmızıgülün Yaşıl Teatrda, Fərhad Göçerin Heydər Əliyev Sarayında, eləcə də
Bengü, Hadisənin Bakıda təşkil edilən son konsertləri, bir çox reklam
rolikləri, o cümlədən sevilən müğənni Elnarə Xəlilovanın "Gentleman”, "Ha ha”,
son günlərin ən çox dinlənilən və izlənilən "Dayan” mahnısına çəkilən kliplər,
İradə İbrahimovanın "Bu aralar” mahnısının ekran versiyası və s. işlər
daxildir.
Qeyd edək ki, M.Sarıkaya
Türkiyədə Tarkan, Kenan Doğulu, Sertap Erener, Demet Akalın, Sıla, Murat Boz,
Hadisə kimi məşhur müğənnilərlə çalışır. O, həmçinin Sting, Ricky Martin, Spice
girls, Black ice peace, Farel Uillams, PSY, Lady Gaganın Türkiyədəki
konsertlərinin rejissoru olub.
Bu günlərdə Türkiyənin
tanınmış mətbuat orqanı olan "Vatan” qəzetinə müsahibə verən azərbaycanlı
bəstəkar şou aləmindəki yerindən danışıb. Türk şou-biznes nümayəndələri ilə iş
birliyinə başlayan bəstəkarın müsahibəsi Türkiyə mətbuatında maraqla
qarşılanıb.
Müsahibəsində indiyə qədər şou
nümayəndələrinin əksəriyyətini məhz onun səhnəyə gətirdiyini deyən Günel Sərdarqızı
özünə mahnı hazırladığını da qeyd edib. Aranjemançı İsgəndər Paydaşla önəmli bir
layihəyə imza atdıqlarını bildirib.
İlk olaraq özü haqqında məlumat
verən Günel deyib ki, isti yay günlərində, avqustda dünyaya gəlib və məhz buna görə
də isti ölkələri sevir: "Kökümüz azəridir. Anam ədəbiyyat müəllimidir, atam isə
hüquqşünas. Ailəmizdə heç kim peşəkar musiqi ilə məşğul olmayıb. Mən də ilk olaraq musiqiyə hobbi olaraq
baxmışam. Belə ki, 7 yaşımdan piano təhsili almağa başlamışam. Musiqiyə bağlı olmağıma
baxmayaraq, hər zaman məni solfecio dərslərinə güclə göndərirdilər. Mənə bu
dərs çox darıxdırıcı gəlirdi. Ona qədər həyatımı sərbəst yaşamışdım. Məktəb
həyatından sonra da hər şey mənə maraqlı gəlməli idi. Bu xüsusiyyətim heç zaman
dəyişmədi. Böyüdüm, məktəbi bitirdim. İxtisas seçiminə gələndə, musiqi seçmə şansım
haradasa yox idi. Ailəmdə heç kim musiqi ilə məşğul olmurdu. Anamın, qardaşımın,
dayımın pianoda ifa etməklərinə baxmayaraq, onlar bu işə hobbi kimi baxırdılar.
Bizim ailədə yaxşı şərtlərlə yetişdirilmiş hər bir insan ən azından bir musiqi alətində
çala bilməlidir fəlsəfəsi var. Məktəbi bitirdikdən sonra "rus dili və ədəbiyyatı”
ixtisasına yiyələnsəm də, özümü orda artıq hiss edirdim. Ondan sonra Xarici Dillər
Universitetində ingilis dili tərcüməçiliyində ixtisasımı davam etdirdim və magistr
təhsili aldım. Bu illər ərzində içimdəki musiqi sevdası susmadı. Təhsil aldığım
məktəbin marşını yazmağa başladım və yazdım da. Bu da çox böyük ajiotaja səbəb oldu.
Təhsil aldığım məktəbin və universitetin məşhur şagirdi olmuşdum. Bu da mənə ikiqat
məşhurluq gətirdi. Özümü ulduz kimi hiss edirdim. Özümə inamım artmağa başlamışdı
və həyatdan nə istədiyimi bilirdim. Yazmağa davam etdim. Həmin ərəfələrdə söz yazarlığım
o dərəcədə inkişaf etmədiyi üçün anamdan kömək istədim. Bir müddət mahnılarımın
sözlərini anamın gözəl şeir kitablarından alırdım. Ancaq şeirlərlə yazdığım
mahnıların uyğunlaşmayan nüansları olurdu. Anam ədəbiyyatçı olduğu üçün şeir
yazarkən ədəbi sözlərdən istifadə edirdi. Ancaq mən pop musiqilər yazırdım. Onun
üçün daha gənc janra xitab etməm lazım idi. Yavaş-yavaş sənətçilərlə işləməyə başladım.
2002-2005-ci illərdə anamdan başqa heç kimdən güc ala bilmədim, var gücümlə yoluma
davam etdim. O dövrlər yaşım az olduğu üçün "böyüklər məni o qədər də ciddiyə almırdı”.
Bir müddət "o əsmər, zəif qız” deyə haqqımda danışdılar. İllər keçdikdən sonra həmin
"böyük bacı və qardaşlar” məni Azərbaycanın ən tanınmış aranjemançısı və təşkilatçısı
Yaşar Baxışın yanında görəndə, yaxınlaşıb dedilər ki, bəlkə bizə uyğun mahnınız ola? Düşündülər ki, əgər
Yaşar bəy Günellə çalışırsa, demək ki, burda nəsə var. İllər keçdikdən sonra həmin
əsmər, zəif qız Günel Sərdarqızıya çevrildi. Tez-tez müraciət edilən, axtarılan
oldu”.
Müsahibəsində "Bir çox şou
nümayəndələrini səhnəyə gətirmisinizsə, bəs indi nə üçün özünüzə albom hazırlamırsınız”
sualına cavabında isə bəstəkar deyib ki, yaxın zamanlarda yeni bir mahnı ilə
tamaşaçılarını sevindirəcək: "Əslində bununla bağlı mənə çox suallar verilib. Özümə
də bir mahnı hazırlayıram, bunu da ilk kəs sizə deyirəm. Aranjemançım İsgəndər Paydaşla
işə davam edirik. Bu istiqamətdə onun fikirləri mənim üçün çox önəmlidir. Mahnıların
bəzilərini onunla dinlədik, o mənə "et” dedikdən sonra rahat nəfəs aldım. Bunun
gözəl bir iş olacağına cani-könüldən inanıram. İndiyə qədər öz sənətçilərimizə etdiklərimdən
də üstün bir layihə olmalıdır. Mən müsbət enerjimə güvənərək bu günlərəcən gəlib
çıxmışam. Hazırda bu yolda addımladığım dostumdan da bu enerjini alıram”.
Ailələrinin seçdiyi sənətə münasibətinin
heç də müsbət olmadığını dilə gətirən bəstəkar, qarşıya qoyduğu məqsədinə
çatdığını deyib: "Bu sənəti seçdiyimi biləndə, ailəmin mənimlə münasibəti heç də
yaxşı olmadı. "Sənin buna ehtiyacın yoxdur, gül kimi sənətin var, musiqi sənəti
sənin üçün deyil” söyləyirdilər. Amma mən soyadımı deyil, ləqəb olaraq atamın adını
götürdüm və yaradıcılığıma davam etdim. Hər zaman inandığım və sevdiyim işlərlə
məşğul olmaq istədim. Peşman da deyiləm. Hazırda valideynlərim məni dəstəkləyirlər.
Çox şükür ki, qorxularını onlara yaşatmadım. Hər zaman qarşıma yaxşı insanlar çıxdı”.
Günel sənət əhlinin cəmiyyətdə
daha çox diqqət çəkdiyini, eyni zamanda onların həyatlarının ajiotaj
yaratdığını bildirib: "Sənətçilər cəmiyyətin izlədiyi, maraqla gözlədikləri insanlardır.
Bu gün hər bir insan ailə qurub ayrıla bilər. Ancaq bunu bir sənətçi edərsə, böyük
bir ajiotaja səbəb olar. Yəni insanların təbii ehtiyacı olan eşqi yaşadığı zaman
onu örnək alan bir cəmiyət var”.
Mahnı yazarkən telefonunun
onun üçün əvəzolunmaz funksiya daşıdığını deyən bəstəkar, uğurunun sirrini də
açıqlayıb: "Normalda mahnı yazarkən telefonumda səsləri qeyd edirəm. İnsanlarla
hər şeyimi paylaşıram, ancaq tək səs qeydlərimdən başqa. Onu da məndən başqa heç
kim anlamaz deyə gizlədirəm. Heç kəsin anlamadığı o pişik mırıltılarından ortalığa
böyük işlər çıxır. Yəni bəlli bir yer, məkan, zaman yoxdur, mahnı bəstələməyim üçün.
Mənim üçün işin keyfiyyəti hər şeydən önəmlidir. Bəzən olur ki, bir mahnı dinləyirəm,
müxtəlif klipləri izləyirəm, ancaq müəlliflərinə o qədər də əhəmiyyət vermirəm.
Sonra biri gəlib deyir ki, filankəsin mahnısını dinlədinmi? O zaman xəbərsiz
olduğumu deyirəm və amma görürəm, sən demə, dinləmişəm onu”.
Bəstəkar "İkinci dəfə
dünyaya gəlsəydiniz, yenə bu sənəti seçərdinizmi” sualına da cavab verməli olub.
Günel Sərdarqızı bildirib ki, ikinci dəfə dünyaya gəlsəydi, yenə bu sənəti
seçərdi. Ancaq: "Solfecio dərslərini qaçırmamaq şərti ilə. Əgər sənətçi olmasaydım,
böyük ehtimal ki, stilist, moda ustası olardım. O da incəsənətin bir qoludur. Daxilimdə
incəsənətə böyük maraq var. Göz və qulaq zövqü mənim üçün çox önəmlidir. Misal üçün,
dadlı yeməkləri bir-birindən ayıra bilmirəm. Yeməkdən heç nə anlamıram”.
Türkiyədə sənətçi olmağın çətinliyindən
də danışan bəstəkar, hədəflərini bəlli edib: "Türkiyədə hər bir sənət çətindir.
Sənətçi olaraq böyük ölkədə, böyük şou arenasında tanınmaq çox çətindir. O qədər
çoxluq içərisində tanınmaq heç də asan deyil. Bunun üçün geniş çevrən olmalıdır
ki, işlərini tanıda biləsən. Bu da sənətçidən maddiyyat tələb edir. Sabahın təməlini
bu gün qoyuruq. Ona görə də bu günü yaxşı dəyərləndirməli və yaxşı toxumlar əkməliyik.
Əgər bu gün gözəl bir iş etdimsə, sabah da bunun davamı gəlməlidir. İnsanın ən böyük
rəqibi özüdür. Əgər özünə qalib gələ bilsən, hər şeyə sahib olarsan. Bu gün səhrada
ölüm-qalım savaşı verən bir insan bir damla suya ehtiyac duyur. Biz isə su kranını
açıq buraxırıq. Deməyim odur ki, sahib olduğunuz hər şey üçün, hətta aldığınız nəfəs
üçün şükür etməyi bilməlisiniz”.
Bəstəkarımız bir qadın musiqiçi
kimi ən böyük şəxsi təcrübəsini də məhz türk tamaşaçıları ilə bölüşüb: "Mənim üçün
işin ən önəmlisi nə qədər müsbət enerjili olmağımdır. Getdiyim yerlərdə danışdığım
insanlarla onu qorumağa çalışıram. Əgər bu gün özümü kifayət qədər enerjili hiss
etmirəmsə, öz guşəmə çəkilib insanlara bu mənfi enerjini ötürmürəm. Həmin gün
mesajlara, telefon zənglərinə cavab vermirəm, heç kimlə görüşmürəm”.
Xəyalə Rəis