“Bu, mənim üçün yalnız iş deyil, həm də zövqdür”
Rəna
Hüseynova: "Uşaq düzgün istiqamətləndirilsə, özü də bilmədən, klassik,
keyfiyyətli musiqi onun beyninə hopur”
Müəllimlərin işə qəbul imtahanında iştirak edərək
maksimum bal toplayıb və respublika ikincisi olub. Deyir ki, insan çalışanda,
öz üzərində işləyəndə onun bəhrəsini mütləq qazanır.Müsahibimizmusiqi müəllimi Rəna Hüseynovadır.2012-2017-ci illərdə Gəncə Dövlət Universitetində
musiqi müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil alıb. Hazırda Yevlax şəhərində yaşayır.
Həmsöhbətimiz 2018-ci ildən müəllimlərin işə qəbulu imtahanlarında iştirak
edib. İstədiyi nəticəyə isə 2 il sonra nail olub:
- "Təəssüf ki, o vaxt ilk
imtahanda 22 bal toplamışdım. Qarşıma çıxan məntiqi suallar zəif tərəfimi çox
acı təcrübə ilə göstərdi. Hər hansı xüsusi hazırlıq keçmədən yaxşı müəllim
olmaq üçün bu və başqa axsayan tərəflərimi inkişaf etdirməyə başladım. Bu yolda
əsas bələdçim isə Günel İsmayılova oldu. Gəncədə yaşayan Günel müəllimin
"WhatsApp” qrupu var. Müəllimlərə bu yolla məsləhətlər - hansı kitablar
vasitəsilə necə hazırlaşmaqla bağlı tövsiyələr verir. Həmin qrupda mən də öz
testlərimi müəllimlərlə paylaşmışam. Hazırlaşarkən, sadəcə hazır test həll
etmirdim, həm də özüm suallar hazırlayırdım. Həmin testləri digər hazırlaşanlarla
paylaşmaqla işimdən başqalarının da faydalanmasına nail olurdum. Əslində,
bununla həm də özümə stimul verirdim. Mən qismətə inanan birisiyəm və həyatımda
nə olursa olsun, həmişə yaxşılığa doğru olacağına inanmışam. Bu zaman da qismət
olduğuna inandım. Növbəti dəfə qətiyyətlə hazırlaşdım. Bu il 60 bal topladım və
respublika ikincisi oldum. Bu, mənim məqsədim və ən böyük uğurumdur. Bu ildən
müəllimlik fəaliyyətinə başlayacağam”.
Həmsöhbətimiz deyir ki, müəllim kimi fəaliyyət
göstərmək onun çoxdankı arzusudur: " Həmişə ətrafımda müəllimə olan hörməti
görmüşəm. Bu, mənə çox təsir etmişdi. Çünki müəllimə qoyulan hörmət
təmənnasızdır. Müəllim işıqdır, gələcəkdir. Mən də musiqi müəllimi kimi
çalışacağam. Musiqini məktəb səviyyəsində daha böyük zirvələrə aparmaqla və
şagirdlərimlə bağlı planlarım var. Bütün planlarımı reallaşdıracağam. Musiqinin
dərinliklərini və incəliklərini tədris etməyə çalışacağam”.
- Rəna xanım,
əvvəllər orta məktəblərdə musiqi fənni şagirdlər tərəfindən ciddi qəbul
olunmurdu. Adətən dərsləri də peşəkar musiqi müəllimləri deyil, digər
müəllimlər keçirdi. Maraqlıdır, necə oldu ki, siz məhz musiqi müəllimi olmaq
istədiniz?
- Musiqi ruhun qidasıdır. Təəssüf ki, musiqi ilə
bağlı belə fikir var ki, qeyri-ixtisas fənnidir, onu oxumasaq da olar. Hətta
musiqi dərsində valideynlər deyir ki, uşağa icazə verin evə getsin. Mən bu
hallara yol verməyəcəyəm. Həmkarlarımı da bu cür addımlara yol verməməyə
çağırıram. Gəlin birlikdə musiqini daha da ucaldaq və musiqiyə uşaqlarda həvəs
yaradaq. Mən də uşaqlıqdan musiqi dinləməyi, araşdırmalar aparmağı sevirdim.
3-cü sinifdə Naftalan şəhərində 7 illik musiqi məktəbinə daxil oldum. Bu
sənətin incəliklərini orada öyrəndim. Universitetdə müəllimlərim bu sevgini
inkişaf etdirdi və mən də düşündüm ki, mütləq musiqi fənnini tədris etməli və
sevdirməliyəm. Həm musiqi ilə ruhumu dinləndirmək, həm də sevərək işləmək üçün
bu sahəni seçmişəm. Bu, mənim üçün yalnız iş deyil, həm də zövqdür. Nə qədər ki ömrüm var, o qədər də musiqini
araşdırıb öyrənəcəyəm və öyrədəcəyəm. Çünki musiqi çoxşaxəlidir. Oxuduqca
tükənmir, bitmir. Öyrədərək irəliləyəcəyəm.
- Sizcə,
uşaqlarda musiqiyə həvəs nə vaxtdan yaranır, onlarda musiqi zövqünün
formalaşması üçün nə etmək lazımdır?
- Musiqiyə həvəs ilk olaraq ailədən gəlməlidir.
Çünki məktəbə gəlməzdən qabaq onlar ailə mühitində tərbiyə alır və ilk musiqi
duyumlarını da o vaxt yaşayırlar. Ailədə dinlənilən musiqi uşağın zövqünə təsir
edir. Təbii ki, ailədə bayağı musiqilər dinlənilsə, o uşağın musiqi zövqü
olmayacaq. Amma klassik musiqilərimiz dinlənsə, uşağın zövqü də düzgün
formalaşar. Uşağın musiqi zövqünü məktəb, müəllim və valideyn bir yerdə
formalaşdırmalıdır. Əks təqdirdə mən onlara Üzeyir Hacıbəyov, Fikrət Əmirovun əsərlərindən danışanda, deyəcəklər ki, axı
bunlar biz dinlədiyimiz mahnılara oxşamır. Evdə valideynlərin dinlədiyi
musiqilər, onların evdəki musiqi zövqləri mənim fənnimə də təsir göstərəcək.
Amma mən maksimum dərəcədə çalışacağam ki, onların musiqi zövqləri dəyişsin.
- Uşaqların
diqqətini özünüzə cəlb etmək və klassik musiqiyə maraq yaratmaq üçün hansısa
üsullarınız varmı?
- Uşaqlarda musiqiyə maraq yaratmaq, diqqətini
yönəltmək üçün planlarım var. O planların üzərində işləyirəm. Bəzən imtahan
olmadığı üçün uşaqlar buna fənn kimi baxmırlar. Mən onlar üçün indidən testlər
hazırlayıram. Əslində musiqi fənni 2-ci sinifdən tədris olunur, amma ibtidai
sinifdə müəllimləri peşəkar şəkildə tədris etmədikləri üçün, 5-ci sinifdən sırf
musiqi müəllimləri davam edir. Mən onlara, sadəcə mahnıları yox, musiqini,
notları izah edəcəyəm. Məktəbdə piano olmasa da, texnoloji vasitələrlə öz fənnimi
sevdirəcəyəm.
- Bugünkü
məktəblilər və gənclərin əksəriyyəti bayağı musiqiləri dinləyir. Sanki bayağı
musiqilər zövqləri oxşayır. Bununla bağlı tədris prosesində planınız varmı?
- Bu, təbii ki, acınacaqlı haldır. İstər uşaqlar,
istərsə də gənclər bayağı musiqiləri sevirlər. Bəzən valideynlər deyir ki, guya
evdə klassik musiqi dinləsəm, uşağın zövqü formalaşacaq ki? Bu, əlbəttə ki,
belədir. Təməli ailədən gəlir. Əgər təlim yoxdursa, uşaqları musiqi müəllimləri
formalaşdırmalı, valideynlər də onlara kömək etməlidirlər. Uşaq keyfiyyətli
musiqini eşidəndən sonra bayağı olanları dinləməyəcək. Çünki uşaq düzgün istiqamətləndirilsə, özü də
bilmədən, artıq klassik, keyfiyyətli musiqi onun beyninə hopur. O, artıq bayağı
musiqiyə qulaq asmayacaq. Mən də bunun üçün əlimdən gələni edəcəyəm. Mənim də
şagirdlərim arasında yəqin ki, dinləyənlər olacaq. O cür musiqilərin insana heç
bir təsiri olmadığını, sadəcə 2 not üzərində yazılan müvəqqəti mahnılar
olduğunu, Azərbaycanın gözəl bəstəkarlarının illər öncə yazılan mahnılarının bu
günə qədər gəlib çatdığını sevərək çatdıracağam. Bayağı mahnıların gələcəkdəki
musiqi mədəniyyətinə heç bir qatqısı yoxdur. Ola bilər ki, şagirdlərim
gələcəkdə hansısa xarici ölkədə təhsil alsalar, onlar musiqimizi tanıtsınlar.
Bayağı mahnıları heç kim tanıyası deyil. Amma klassik mahnılarını sözlərini
bilməsə belə musiqiyə qulaq assalar, görəcəklər ki, Azərbaycanın musiqi
mədəniyyəti bənzərsizdir və biz bunu yaşatmağa davam etməliyik.
-
Həmkarlarınıza maksimum bal toplamaq üçün hansı məsləhəti verərdiniz?
- Mən 2018-ci ildə iştirak etdim və az bal
topladım. 2019-cu ildə iştirak etmək istədim, amma qeydiyyatın başlamasını
bilmirdim. Biləndə isə artıq qeydiyyatın bitməyinə 1 saat qalmışdı. 1 saat
ərzində keçmək istəyirdim ki, internetim bitdi. Alınmayanda çox pis olmuşdum.
Amma düşündüm ki, bu il qismətim deyilmiş. Özümü bununla sakitləşdirdim. Orada
qarşıma məqsəd qoydum ki, gələn il hazırlaşacağam və qəbul olacağam. Artıq
noyabr, dekabr aylarından hazırlaşmağa başladım. Sinif kitablarından, kurikulumdan
oxudum. MİQ-ə hazırlaşan həmkarlarımıza
demək istəyirəm ki, qarşınıza, sadəcə məqsəd qoyun və həyatınızda nə baş
verirsə, bilin ki, xeyrə doğru olur. Əgər bu il yaxşı bal toplamadınızsa,
üzülməyin. Gələn il daha yaxşı hazırlaşıb bal toplaya bilərsiniz. Mən oxuyurdum,
oxumaqdan gözüm yorulanda dua edirdim ki, əziyyətim yerdə qalmasın. Siz də belə
edin. Mən bu gün 22 baldan 60 bala qədər yüksəlməyin, sadəcə sevincini yox, həm
də qürurunu yaşayıram. Müəllim olmaq istəyənlərin hamısına öz təcrübəmdən irəli
gələn bir məsləhət vermək istəyirəm. Onları əmin edirəm: insan çalışanda, öz
üzərində işləyəndə onun bəhrəsini mütləq qazanır. Bu gün əldə etdiyim balla çıxdığım o imtahan mənim üçün xəyal
qırıqlığı oldu. Ancaq bu, uzun sürmədi və
qarşıma 22-dən sonra 60 bal toplamağı hədəf qoydum. Əzmim, qətiyyətim
bugünkü uğurumun əsl səbəbidir. Bir daha əmin oldum ki, insan qarşısına məqsəd
qoyanda heç bir çətinlik ona əngəl
yaratmır.
- Rəna xanım,
"xəyallarımdakı müəllim obrazını yaradacağam” demişsiniz. Xəyallardakı müəllim
obrazı necə olur?
- Heç bir şagirdə ayrı-seçkilik qoymayan, hamıya
eyni dərəcədə yanaşan müəllim obrazıdır. Mən bəzən görürdüm ki, uşaqlar
arasında istər maddi, istər mənəvi vəziyyətinə görə ayrı-seçkilik edilir. Bu,
mənə çox pis təsir edirdi. Həmişə deyirdim ki, müəllim olsam heç vaxt belə
etmərəm. Uşaqların psixoloji vəziyyətini nəzərə alaram. Məsələn, uşaq dərsə gec
gəldi. Onu cəzalandırmazdan əvvəl dərsə gec gəlməyinin səbəbini soruşaram. Ola
bilər ki, uşağın problemi var və ona dəstək olmağa çalışaram. Həmçinin ev
tapşırığını etməyəndə nəyə ehtiyacı olduğunu, hansı mövzuda çətinlik çəkdiyini
soruşaram və köməklik edərəm. Mən maksimalist insanam, hər şeyin mükəmməl olmasına
çalışıram. İnanıram ki, müəllim olanda da bu xüsusiyyətimi şagirdlərimdə də
həyata keçirəcəyəm və onları ideal şagird kimi yetişdirəcəyəm. Özümü və fənnimi
çox sevdirəcəyimə əminəm.
Aygün ƏZİZ