“Arzularımın bir addımlığındayam” - Sənət
Hollivudun
20 yaşlı azərbaycanlı aktrisası: Yetişən gənclik incəsənət və digər sahələrdə
dəyişikliyin təməlini qoyacaq
Həyatının ən gözəl çağındadır. 20
yaşının olmasına baxmayaraq, keçdiyi yol onun üçün bir təcrübə mənbəyidir. Deyir
ki, nə planlar qurursunuzsa-qurun, qismət və alın yazısı, ən çox da genetik
faktorlar sizin həyatınızı istiqamətləndirəcək.
Müsahibimiz Emiliya Qurbanova Amerikada
"Beynəlxalq münasibətlər” ixtisası üzrə təhsil alsa da, daha çox aktrisa və model
olaraq tanınır. 20 yaşlı diplomat Kaliforniya ştatının Los Angelos şəhərində
reklam çəkilişlərinə qatılır, aktrisa kimi filmlərə çəkilir və teatrda fərqli
obrazlar canlandırır. Azərbaycanlı gənc hazırda Sevinc Səfərovanın müəllifi
olduğu "7 nömrəli mənzil” filmində baş qəhrəmanı canlandırır. Sözügedən film
beynəlxalq film festivallarında iştirak edir.
-
Siyasətlə incəsənət tamamilə fərqli istiqamətlərdir. Amma bəzən deyirlər ki,
incəsənətin özündə də bir siyasət var.
- Əlbəttə ki, siyasət və incəsənət hər
ikisi ayrı dünya və fərqli anlayışdır. Ancaq mən genetik kodlara da çox
inanıram. Bu yola çıxarkən hədəflərim vardı. Beynəlxalq siyasətə yiyələnib,
ölkəmin həqiqətlərini dünyaya çatdırmaq istəyirdim. Ancaq getdiyim bu yolda o
genetik kodlar məni başqa bir dünyanın varlığına inandırdı, gözlərim önündə
mənə fərqli pəncərə açdı. Anam rejissor və ssenaristdir. Onun çevrəsi, mühiti,
yaşadığımız şəhər məni fərqli istiqamətdə özümü sınamağa vadar etdi. Anamın
müxtəlif televiziyalarda fərqli layihələrin rəhbəri olması bizi həmin mühitdə
böyüməyə vadar etdi. Biz onun televiziya, film dolu dünyasında böyümüşük. Ssenari
necə yazılır, layihə necə hazırlanır, veriliş necə ərsəyə gəlir, səhnədə necə
çıxış etmək lazımdır - hamısını öyrənmişik. Bunun da həyatıma təsiri çox böyük
oldu.
-
Siyasi arenada nüfuz qazanmaq və söz demək üçün Hollivud nə qədər əlverişli
idi?
- Həyat özü bir məktəbdir. Onu sadəcə
oxumaq lazımdır. Mən ilk növbədə anam Sevinc Səfərova məktəbini, daha sonra
həyat məktəbini oxudum və oxumağa da davam edirəm. Buraya gələndə hədəflərim,
istəklərim fərqli idi. Bilirsiniz ki, Hollivud dünən də, bu gün də dünyada ən
yaxşı film istehsal edən məkandır. Buradan beynəlxalq aləmə açılmaq daha rahat
və asandır. Misal üçün, Azərbaycanda hər hansı bir mesaj çatdırmaq istəyirsənsə,
bunu layihə şəklində edib, yalnız müəyyən kütləyə çatdıra bilirsən. Amerikada dünyanın
müxtəlif ölkələrindən millətlər yaşayır. Burada istədiyin mesajı daha rahat
şəkildə ötürmə imkanına sahibsən.
O ki qaldı incəsənətə, mən musiqi məktəbində
oxumuşam və piano dərsləri almışam. Özümü
tanıyandan bədii gimnastika ilə məşğul olmuşam. Rəşid Behbudov adına 2 nömrəli
musiqi məktəbində pianino ixtisası üzrə 6 il təhsil alıb, müxtəlif tədbirlərdə
iştirak etmişəm. Bundan başqa, bal rəqslərinə getmişəm. 2012-ci ildə "Şərq
ulduzları” telelayihəsində aparıcı qismində çıxış etmişəm. 2013-cü ildə
"Qatillə görüş” bədii filmində baş rollardan birini canlandırmışam.
Davamlı olaraq reklam çarxlarında çəkilmişəm. Ancaq mən bu ixtisasların heç birində
özümü tapa bilmirdim. Öz potensialımı özümə sübut etmək üçün şahmat dərsləri
ilə məşğul olmağa başladım. Bu, mənə daha maraqlı gəlirdi. Bu idman növü ilə
dərindən məşğul oldum. Nəticədə, ölkə üzrə keçirilən olimpiadalara qədər
gedibçıxdım.Bunların hamısı mənim hədəfim, çatmaq istədiyim
yer deyildi.
- Bəs
hədəfiniz nədir?
- İstək işin əsas qayəsidir. Əgər bir
şeyi həqiqətən, ürəkdən istəyirsənsə, ona mütləq nail olacaqsan. Mən bunu
anamdan öyrənmişəm. Əsas hədəfim Amerikada tanınmaq və özümü təsdiq etməyimdir.
Aktrisa olmaq istəyən hər gəncin arzusu Hollivudda yaşamaq və burdakı kino
industriyasına qatılmaqdır. Mən isə onların arzuladığı yerdəyəm. Arzularımın
bir addımlığındayam, sanki bir addım atsam, ona toxunacam.
- Bəs
nə zamandan aktrisa olmaq qərarına gəldiniz?
- Aktrisa fəaliyyətimə 13 yaşımdan
başlamışam. Bir neçə layihədə və filmdə çəkilmişəm. Burda kurslara gedirəm,
dünyaca məşhur teatr və kino ustalarından dərslər alıram. Los Angeles Teatrında
bir neçə tamaşada baş rolları ifa etmişəm.
- Ən
yaddaqalan obrazınız hansılardır?
- Oynadığım tamaşalardan ən sevdiyim və
yaddaqalan obraz Uilyam Şekspirin "All’s Well That End Well” əsərindən Helena
obrazı idi. Bu obraz məndə fərqli hisslər oyatdı. Tamaşaçılar tərəfindən böyük
maraqla qarşılandı.
- Hazırda
beynəlxalq festivallarda iştirak edən "7 nömrəli mənzil” filmində baş rolu
canlandırırsınız. Azərbaycan filmi ilə tanınmağın yəqin ki, sizin üçün yeri
ayrı olar.
- Bu film yayda Bakıda çəkildi. Həmin
filmdə baş rollardan biri olan Səadəti canlandırmışam. Filmin rejissoru,
ssenari müəllifi və prodüseri Sevinc Səfərovadır. Film real hadisələr əsasında
lentə alınıb. Alkoqolizmlə mübarizə, içkinin bir ailəni necə məhvə aparması, bu
ailədə isə əsas zərbənin övladlara dəyməsi əks olunub. Film təbliğat
xarakterlidir. İnsanları pis niyyətdən, pis əməldən uzaqlaşdırır. Hər bir
filmin ötürdüyü bir mesaj olmalıdır.
Bu təkcə Azərbaycanda deyil, dünyada
yaşanan bir bəladır, ümumbəşəri bir problemdir. Dünya statikasına nəzər
yetirsəniz, içkiyə görə dağılan milyonlarla ailənin şahidinə çevrilərsiniz. Bu
milyonlarla dağılan ailədə doğulan milyonlarla uşaqların sonrakı taleyi
haqqında insan düşünəndə dəhşətə dəlir. Eyni zamanda, filmdə ötürülən əsas
mesaj dünyanın ən böyük nemətinin övlad olmasıdır. Çünki övlad ailəni daha da
möhkəmləndirir. Övladın dəyərini bilmək lazımdır. Onlarsız heç bir gələcək
təsəvvür etmək mümkün deyil. Bu gün sevgisiz böyüyən uşaqlar sabah cəmiyyət
üçün böyük problemə çevrilirlər. Burada içkinin insan həyatına təsiri və bir ailənin
faciəsi göstərilir. Səadətin rolunu oxuyanda çox təsirləndim və o personajı
beynimdə canlandırıb oynamaq istədim. Səadət çətin həyatı olan, kasıb ailədə
böyüyən qızdır, anası xərçəng xəstəliyindən əziyyət çəkir, atası isə içki
düşkünüdür. Film dram janrındadır. Ona görə demək olar ki, oynadığım səhnələr
kədərlidir. Anasını itirən qızların düşdüyü çətinlik, üzləşdiyi haqsızlıq,
başsız qalan ailənin dramı bu filmdə öz əksini tapıb. Filmə başlamadan öncə ssenari
üzərində işləyib, psixoloji olaraq özümü hazırlaşdırmışdım. Hər dəfə filmi
izlədiyimdə, çox təsirlənirəm. Çox şadam ki, bu filmdə iştirak etmişəm.
- Bu
gün cəmiyyət üçün sosial mesajlar nə qədər önəmlidir?
- Biz müasir dövrün gəncləriyik. Yeni
dünya savaşında özünü qorumaq, özünü təqdim etmək baxımından, açıq deyə
bilmədiklərini filmlərdəki süjet xətti, oyunçuların xarakteri və dili ilə
çatdırırsan.
-
Bəzən çəkilən filmlərin ötürdüyü mesajın heç bir anlamı olmur. Film bitdikdən
sonra anlamağa çalışırsan ki, görəsən onun mənası nə idi?
- Dünyanın hər yerində qeyri-peşəkar
filmlər çəkilir, lap Hollivudun özündə belə. Bu günün insanlarını nəyəsə
inandırmaq çətindir. Onlar düzü-düz, əyrini-əyri görür. Yaxşı bir filmi siz nə
qədər tənqid etsəniz də, insanlar onu sevirsə, mütləq həmin filmi tapıb izləyəcək.
Bir də bu günün gəncləri daha fərqli və daha yeni fikirlidirlər. İnanıram ki, yetişən
gənclik incəsənət və digər sahələrdə dəyişikliyin təməlini qoyacaq.
-
Amerika kino sənayesinin uğurunun sirri nədir, sizcə?
- Hər işin başında maliyyə dayanır. Bu gün dünyanın ən məşhur və ən yüksək gəlirli
film sənayesi Amerikadadır. Bu filmlərdünyanınböyükəksəriyyətininyaxındantəqibetdiyi filmlər olmaqda davamedir.Amerikakinosənayesidünyada
kinoteatrlarınqapılarınınaçıq qalmasının əsas səbəbidir. 2018-ciildəAmerikafilmləri ABŞ-da11milyard900 milyon dollar olmaqla, dünya səviyyəsindətəxminən41milyard700milyondollar gəlir əldəedib.
- Bəs
bizim filmlərimizlə bağlı düşüncələriniz nələrdir?
- Yaşlı və orta nəslin nümayəndələri
illər əvvəl çəkilən filmlərə indi də böyük maraq və nostalgiya hissi ilə baxır.
Ancaq su bir yerdə dayana bilmədiyi kimi, kino mədəniyyətimiz də inkişafdan
qala bilməz. Yeni kinonun tələblərilə köhnə kinonun şərtləri arasında böyük
fərqlər var. Buna görə də onların bir-birindən seçilməsi təbiidir. Əslində
çağdaş kino ilə illər öncə çəkilən filmlər arasında yaxınlıq və doğmalıq da
var, olmalıdır da. Bu da ondan ibarətdir ki, milli kinomuzun seçdiyi dəst-xətt
hər zaman milli olub və ictimai, eləcə də dövlətçilik maraqlarına xidmət edib.
İstənilən filmimizdə ictimaiyyəti maraqlandıran məsələlər öz əksini tapıb. İndi
çəkilən filmlərdə də, həmçinin o ideya davam etdirilir. Azərbaycan kinosunun
günü-gündən inkişaf etməsi, özünə yeni yaradıcılıq xətti seçməsini çox
istərdim. Ancaq nədənsə biz hələ də öz qazanımızda qaynayırıq. Filmlərimizin
beynəlxalq arenaya çıxması və tanınması bizə ancaq şərəf gətirər. Bir azərbaycanlı
olaraq bu məni sevindirər. Bir tərəfdən kino ictimaiyyətinin, başqa bir yandan
dövlətin milli kinoya isti münasibəti olmalıdır ki, kinomuz uzaq sahillərə
doğru yelkən açsın. Yetər ki, istək və həvəs olsun.
Xəyalə Rəis